Ресърфейсинг – мощно подмладяване с RF Pixel

Езен-Зима

Ресърфейсинг – мощно подмладяване с RF Pixel

RF Pixel на Accent Prime e апаратна процедура предназначена за дълбоко и повърхностно преструктуриране на кожата.
Първата стъпка за дълбоко събуждане на колагена е чрез радиочестния ролер, който има способността да създаде микроканали в дермата и по този начин да действа в дълбочина срещу дълбоки бръчки, белези и разширени пори.
Втората стъпка е патентованата “плазма” на Alma за повърхностно заглаждане на кожата, стягане чрез възбуждане на нов колаген, изсветляване на тена,  премахване на бръчки, подобрение в циркулацията и гладка повърхност на кожата.
Третата стъпка е иновацията в лазерните системи  – “импакт” накрайника, който дава възможност чрез ултразвуково налягане да вкара в подкожието най-различни серуми с хиалуронова киселина, пептиди или избелващи съставки с витамин С. По този начин действа като безиглена мезотерапия, с цел бързо възстановяване, по-добра хидратация, стягане или избелване на кожата, в зависимост от приложения серум.
Процедурата действа синергично на всички нива, с крайна цел стегната, силно загладена и по-светла кожа и заличени белези.

Процедурата протича с локална крем упойка. Тя започва с механично третиране с ролер, който стимулира дълбокия колаген чрез радиочестота. В последствие ролерът образува невидими микроплазмени искри, с цел заглаждане и подмладяване на повърхностния слой на кожата. Процедурата завършва с внасяне на активни вещества – серуми (колаген, хиалуронова киселина, витамин С, растежен фактор) под високо акустично налягане. Те преминават дермо-епидермалната бариера, чрез Impact технологията на Alma, като крайният резултат е колагеностимулиращ и хидратиращ за кожата.

По време на процедурата се усеща леко затопляне и дискретно парене.

Периодът на възстановяване е 3-5 дни.

Ефектът се сравнява с мощен ресърфейсинг, като възстановителният период е няколко дни под формата на по-суха и чувствителна кожа, заради което се използват силно хидратиращи кремове няколко дни след процедурата.

1-3 процедури, през месец.

Процедурата не се прилага при анамнеза на онкологично заболяване, флебит, хемофилия, затруднено кръвосъсирване, съдови заболявания, активна инфекция, автоимунно заболяване, голяма метална дентална протеза, диабет, бременност и кърмене.

Богатият й професионален опит, отговорността, с която подходи при първата ни среща, спокойствието, което излъчваше, ми дадоха усещането, че съм в сигурни ръце и така вече 2 години. Препоръчвам! Mariana Hristova

Уникален специалист и прекрасен човек! От 10 години съм клиентка на д-р . Ванеска, правили сме много и различни процедури и винаги с прекрасен резултат! Професионализъм съчетан с харизма и компетентност. Препоръчвам с две ръце! Маринка Маринкова

Клиниката предлага 5-звездно обслужване. Д-р Ванеска е първокласен дерматолог - тя ненатрапчиво би предложила това, което е най-добро за Вас и го направи с изключително внимание, внимание и професионализъм. Rositsa Ilieva