Радиочестотно стягане на лице с Accent Prime

Радиочестотно стягане на лице с Accent Prime

Чрез строго контролируеми радиочестотни вълни- патент на висококачествения Alma Laser, радиочестотното стягане стимулира естествената неоколагенеза в кожата. По този начин се спира и намалява отпускането на лицето. Процедурата е особено подходяща за млади хора, които искат по-стегната кожа, но не са склонни към инжекционни процедури. Същевременно е подходяща и за по-възрастни, като част от тяхната програма, или за подръжка на резултати от други манипулации. Предимствата са че е много приятна, без възстановителен период и с веднага видим резултат. Обикновено се прилага в серия от няколко последователни процедури.

Процедурата е безболезнена. Радиочестотните вълни в допълнение на ултразвуковите, водят до стягане на кожата чрез затопляне на дермата с цел срещу отпускане, а масажните движения на ролерите в накрайника водят до по-добър дренаж по време на процедурата.

Няма период на възстановяване.

Резултатите са дълготрайни, а ефектът е естествено оформено лице, без излишен обем.

Пет процедури през 10 дни.

Процедурата не се прилага в случаи на онкологични заболявания, метални зъбни импланти, високо артериално налягане, съдови заболявания, анамнеза на излагане на силно мастноразтворими съединения, псориазис, автоимунни заболявания, бременност и кърмене.

Силно препоръчвам! Много благодаря за изключително внимателния подход и перфектен резултат.♥️ Maggy Koleva

Тя прави чудеса. Тя е най-добрата и аз напълно се доверявам на нейните златни ръце. Svetoslava Kirilova

Най-прекрасната докторка и специалист. Изключително внимателна. Не бих се оставила в ръцете на никой друг! Перфектна в работата си! Обожавам я! Greta Martinova