Заличаване на белези

Зима

Заличаване на белези

RF Pixel на Accent Prime e апаратна процедура предназначена за дълбоко и повърхностно преструктуриране на кожата.
Първата стъпка за дълбоко събуждане на колагена е чрез радиочестния ролер, който има способността да създаде микроканали в дермата и по този начин да действа в дълбочина срещу  хлътнали белези.
Втората стъпка е патентованата “плазма” на Alma за повърхностно заглаждане на кожата, стягане чрез възбуждане на нов колаген, подобрение в циркулацията и гладка повърхност на кожата, с добър ефект при изпъкнали белези.
Третата стъпка е иновацията в лазерните системи  – “импакт” накрайника, който дава възможност чрез ултразвуково налягане да вкара в подкожието най-различни серуми с хиалуронова киселина, пептиди или избелващи съставки с витамин С. По този начин действа като безиглена мезотерапия, с цел бързо възстановяване, по-добра хидратация, стягане или избелване на кожата, в зависимост от приложения серум.
Процедурата действа синергично на всички нива, с крайна цел заличени белези пост-оперативни, от акне, стрии или други белези по тялото.

Ефектът се сравнява с мощен ресърфейсинг, само че тук възстановителния период е няколко дни под формата на по-суха и чувствителна кожа заради което се използват силно хидратиращи кремове няколко дни след процедурата.

Зоната предварително се обезболява с лидокаинов крем.

Възстановителният период е межди 3 и 7 дни, според интензитета на работа

Получава се ефект на заглаждане на хлътналите белези, изпъкналите хипертрофични белези спадат и се сливат с околната кожа на плътност и цвят.

Между 3 и 6 процедури, през месец.

Процедурата не се прилага при анамнеза на онкологично заболяване, флебит, хемофилия, затруднено кръвосъсирване, съдови заболявания, активна инфекция, автоимунно заболяване, голяма метална дентална протеза, диабет, бременност и кърмене.

Силно препоръчвам! Много благодаря за изключително внимателния подход и перфектен резултат.♥️ Maggy Koleva

От години ходя при д-р Ванеска. През времето нямах смелост да се доверя на друг лекар за процедурите ми за лице и тяло. Това, което ми харесва в нея е, че следва професионалния си инстинкт да прави най-доброто за пациента. И нейният постепенен подход не винаги ми е бил приятен. По-късно открих колко права е била тя да не настоява за незабавно удовлетворение (промени). Тя предпочита да се съсредоточи върху дългосрочните резултати. Внимателността е ключът към красотата и тя знае как да следва процеса. Горещо препоръчвам д-р Ванеска! Elena Colson

Тя прави чудеса. Тя е най-добрата и аз напълно се доверявам на нейните златни ръце. Svetoslava Kirilova