Отслабване и намаляване на обиколки с Accent Prime

• Accent Prime™ е високотехнологична, усъвършенствана платформа на Alma Lasers за стягане на кожата и оформяне на тялото с постигане на бързи естетични резултати. Тя комбинира последните иновации в областта на ултразвуковите и радиочестотни (RF) технологии, гарантиращи високоефективни, индивидуални решения.UltraSpeed:

• Иновативна комбинация от 3 типа ултразвукови вълни за безопасно, бързо и ефективно премахване на локални мастни натрупвания.UniBody:

• Комбинира мощна Радиочестотна (RF) енергия с механичен масажор за дълбоко дермално загряване, ускоряване на метаболизма в подкожната тъкан и значително заглаждане на целулита.Целулит

• Натрупването на мастна тъкан под кожата избутва прилежащата съединителна тъкан, създавайки неравна кожна повърхност и характерния за целулита външен вид, което причинява дискомфорт на жените.

• Alma Accent използва комбинация от радиочестотна (RF) енергия и механичен масаж, за да засили метаболизма на мастната тъкан и да редуцира обема на мастните клетки стимулирайки лимфния дренаж и постигайки видимо заглаждане на текстурата на кожата.

На всеки, който има необходимост, това е човекът! Професионализъм, искрен подход и харизма във впечатляващ баланс! Lozan Stefanov

Д-р Ванеска е истински професионалист в своята област. Истински естет, който винаги би препоръчал само това, от което се нуждаете и което е точно за вас! Stefani Bulmez

От години ходя при д-р Ванеска. През времето нямах смелост да се доверя на друг лекар за процедурите ми за лице и тяло. Това, което ми харесва в нея е, че следва професионалния си инстинкт да прави най-доброто за пациента. И нейният постепенен подход не винаги ми е бил приятен. По-късно открих колко права е била тя да не настоява за незабавно удовлетворение (промени). Тя предпочита да се съсредоточи върху дългосрочните резултати. Внимателността е ключът към красотата и тя знае как да следва процеса. Горещо препоръчвам д-р Ванеска! Elena Colson